jump to navigation

Szerviz vagy Márkaszerviz? június 24, 2008

Posted by gsmdoki in Általános szerviz leírások, tippek és trükkök.
trackback

A plátói kérdés, melyet feltesz magának az ember. Általában amíg egy készülék garanciális, természetes hogy a márkaszervizbe visszük készülékünket javításra. Ez bizony nem egyszerű dolog hiszen, általában a legtöbb ilyen típusú szerviz a fővárosban található. Aki persze vidéken vagy vidéki nagyvárosban lakik, sajnos szembetalálja magát azzal a problémával hogy hibás készüléke akár hetekig is szinyel a szervizben, mert ugye bár a szolgáltatók is a márkaszervizbe viszik vissza a készülékeket. www.gsmdoki.hu

 

Ez a tendencia a mai világban, mivel egyik multi sem hajlandó saját szervizest tartani. Így a legapróbb gonddal is mint például egy software frissítés, heteket kell várnunk. Hazánkban kb. 4 éve indult meg a mobiltelefon szervizes szakképzés melyet jó magam is elvégeztem. Magyarországon egyetlen cég foglalkozik ezen szakma felvirágoztatásával, www.szerviztanfolyam.hu ahol ha az ember komolyan veszi amit csinál, igen csak jó szakember válhat belőle pár éven belül. Nagyon sok márkaszerviz kapott már ettől a tanfolyamtól kiváló szakembereket. www.gsmdoki.com

 

Nagyon sok olyan készülék fordult már meg nálam, ahol azzal a problémával találkoztam, amire a márkaszerviz igen csak horror árat mondott a kuncsaftnak. Jellemző minden ilyen márkára, hogy csak az egyszerű főpanel, vagy kijelző és egyéb egyszerűen mozdítható alkatrész cserét ajánlja fel megoldásként. Na persze ennek az ára igen csak borsós. www.gsmszeged.hu

 

Volt már nálam olyan Motorola V3-es készülék amelynek a hibája egy egyszerű átvezet fólia csere volt, de a márkaszerviz kb. 50.000Ft összegnek megfelelő alkatrész halmaz cserét ajánlott az ügyfélnek. Ezek után persze hozzám fordult az ügyfél, és röpke 1 nap alatt megoldottam a gondját 4.500Ft-ért. De sorolhatnám az érdekesebbnél érdekesebb márkaszervizes történeteket. Ezért mindenkinek azt ajánlom hogy ha készüléke akár garanciás akár nem nyugodtan forduljon bizalommal a kis magán szervizekhez segítségért, mert sok pénzt és időt megtakaríthat.  www.webtelefonkonyv.hu

 

Jellemzően a márkaszervizek, apróbb gondokkal nem szeretnek pepecselni, mert nem kifizetődő számukra. A magán szervizek inkább hivatottak erre a célra, hiszen a kihívás és annak megoldása a céljuk. Természetesen itt is előfordulhat olyan hogy nem bagóért javítanak meg egy készüléket, de általában sokkal reálisabb és humánusabb az eljárás mint a multiknál. Sokkal közvetlenebb egy szolgáltató – ügyfél kapcsolat, ha például egy software frissítés helyben megvárható, és nem hetekig kell rá várni. De sok egyéb szerviz művelet van amelyet akár 1 órán belül meg lehet oldani. Sajnos abban a világban élünk amikor szeretett telefonunktól nem igazán válunk meg, csak ha nagyon muszáj. Ezért érdemesebb egy kis szervizben próbálkoznunk ha nem akarunk a telefonunk nélkül szaladgálni.

 

Azt ajánlom mindenkinek, hogy keressen egy jó szervizest, és tartsa becsben, mert kevés a jó szakember kis hazánkban.

 

PEACE      

 

Hozzászólások»

No comments yet — be the first.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: